Asiakkaat

Aikolon on olemassa asiakkaitaan varten

Kaikki toimintamme on suunniteltu asiakkaidemme tukemiseksi ja menestyksekkääksi kasvamiseksi. Meille on erittäin tärkeää kuunnella ja ymmärtää asiakkaidemme tarpeita varmistaaksemme, että he hyötyvät juuri heidän tarkoituksiinsa sopivista muovimateriaaleista, modernista ja kilpailukykyisestä tuotannostamme sekä osaavan henkilöstömme ammattitaidosta.

Tarjoamme korkealaatuista asiakaspalvelua, jonka keskeisiä tekijöitä ovat:

  • Palveluhalukkuus
  • Joustavuus
  • Hyvä kommunikointi
  • Ratkaisukeskeisyys
  • Erinomainen asiakaskokemus

Tehokas asiakaspalvelu vaatii jatkuvaa parantamista

Kehitämme liiketoimintaamme jatkuvasti asiakkaidemme parhaaksi. Keräämme asiakaspalautetta ja mittaamme asiakastyytyväisyyttä, käsittelemme kaikki saamamme palautteet ja viemme ne johdon tietoon. Toimintamme kehittäminen perustuu vahvasti asiakastietoon, ja yksi tärkeä mittari meille on asiakkaan suositteluhalukkuuden mittari, NPS (Net Promoter Score), jonka tavoitteena meillä on NPS 60.

Teemme jatkuvasti työtä ansaitaksemme asiakkaidemme luottamuksen. Kokemuksemme mukaan asiakkaamme arvostavat seuraavia toimintamme keskeisiä tekijöitä:

1. Asiantuntemus

Asiantuntemuksemme perustuu vahvaan kokemukseen, jota ylläpidämme ja kehitämme aktiivisessa asiakastyössä ja henkilöstömme kouluttamisella. Autamme asiakkaitamme valitsemaan juuri heidän tarkoitukseensa sopivat materiaalit ja tuotantomenetelmät, ja sitä kautta suunnittelemaan kustannustehokkaita muoviosia. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden osallistua ylläpitämäämme Muovikouluun, jossa he voivat päivittää tai syventää muoviosaamistaan. Räätälöimme muovikoulutukset aina asiakkaan tarpeiden mukaan.

2. Toimitusvarmuus

Arvostamme asiakkaidemme työtä ja aikaa ja sen vuoksi meille on erittäin tärkeää toimittaa tuotteemme oikein ja ajallaan. Toimitusvarmuus on yksi keskeisemmistä mittareista koko organisaatiossamme. Seuraamme kokonaistoimitusvarmuutta organisaatiotasolla sekä erikseen eri yksiköissämme. Lisäksi seuraamme toimittajiemme ja alihankkijoidemme toimitusvarmuutta. Jokaiselle on asetettu omat tavoitteet, ja niiden seuranta muodostaa perustan parannustoimenpiteille, joiden avulla optimoimme jatkuvasti toimitusvarmuuttamme.

3. Laatu

Hyvä laatu koostuu useista eri osa-alueista. Näitä ovat asiakaspalvelu, tuotteet ja palvelut, toimitusvarmuus sekä asiakassuhteen hoitaminen. Aikolonin toiminnan laatua ja jatkuvaa kehittämistä johdetaan LEAN-johtamisfilosofialla ja suuntaviivat antaa ISO9001-sertifioitu laatujohtamisen järjestelmä.

Tavoitteenamme on luoda pitkäkestoinen strateginen tuotekehityskumppanuus, joka tuo molemmille osapuolille lisäarvoa ja kasvattaa liikevaihtoa pitkällä tähtäimellä. Strateginen tuotekehityskumppanuus ei ole vain yhteistyötä; se on vuorovaikutusta ja yhteinen matka kohti yhteistä tavoitetta. Se vaatii avoimuutta ja halua oppia yhdessä, sekä luottamusta ja sitoutumista yhteiseen sopimukseen. Lisäksi se synnyttää uusia näkökulmia ja tuoteideoita, jotka rikastuttavat molempien osapuolten toimintaa.