- Etusivu
- Vastuullisuus
- Laatu
Laatu
Laatu kuuluu kaikille
Meille laatu tarkoittaa taloudellisesti kestävää pohjaa ylläpitäviä periaatteita, joiden mukaan toimimme. Tavoitteenamme on vastata asiakkaiden vaatimuksiin tehokkaasti ja kehittää toimintaamme jatkuvasti.
1. Asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen ja ammattitaidon hyödyntäminen asiakkaiden eduksi
Tavoitteenamme on syvä ymmärrys asiakkaidemme tarpeista ja hyödynnämme vankkaa ammattitaitoamme tuottaaksemme heille lisäarvoa.
2. Joustavat toimintatavat
Tavoitteenamme on olla joustava ja mukautua nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
3. Asianmukainen ja ajanmukainen laitekanta
Investoimme asianmukaiseen ja moderniin laitteistoon varmistaaksemme tehokkaan toiminnan.
4. Riittävät resurssit
Varmistamme, että meillä on riittävästi resursseja toteuttaaksemme tehtävämme laadukkaasti ja tehokkaasti.
5. Ammattimainen ja työstään ylpeä henkilökunta
Kasvatamme ammattitaitoista ja motivoitunutta henkilökuntaa, joka on ylpeä työstään.
6. Jatkuva oppiminen
Kannustamme henkilökuntaamme jatkuvaan oppimiseen ja kehittymiseen varmistaaksemme, että pysymme ajan tasalla uusimmista trendeistä ja tekniikoista.
7. Kerralla valmis
Toimimme tehokkaasti ja varmistamme, että tuotteemme ja palvelumme ovat korkealaatuisia ensimmäisestä kerrasta lähtien.
8. Kannattavuus
Tavoitteenamme on ylläpitää kannattavaa liiketoimintaa pitkällä aikavälillä.
Laatupolitiikan toteutumista seurataan yrityksen prosessien suorituskyvyn avulla sekä yrityksen henkilökunnan osalta työhyvinvoinnin ja työtyytyväisyyden arvioinnin avulla. Yrityksen ydinprosesseja ovat ne prosessit, jotka alkavat ja loppuvat asiakaskohtaamiseen (kuva alla). Asiakastyytyväisyyttä seurataan asiakastyytyväisyyskyselyjen ja reklamaatioiden, sekä muiden palautteiden avulla.